tentang suatu obses kepada tulisan kokpin


sekadar tulisan jiwa yang aku taip melalui pelbagai
pengalaman
cerita kehidupan
dan terkadang dari jiwa
dibiar mencuba tulisan yang bakal aku selitkan.

Aku bukan dari golongan sastera.

Fynn Jamal.

Karyanya betul-betul membuat aku teruja membaca
walau bahasanya tinggi
tulisannya sungguh mendalam
jika kau mampu memahami setiap baris kata
tulisannya sungguh bemakna.

Setiap kisah yang dilakar
dirasa bagai hatiku turut terbuai dalam tulisannya.

Setiap cerita hidupnya
susah payahnya
perit langkahnya
diharungi dengan begitu kental.

dikongsi bersama pengalaman
menghidupkan aku dalam tulisannya
Penghijrahannya dari satu hingga kini
berjaya kulihatnya sekarang.

Terdetik di dalam hati,
aku mahu jadi sepertinya.


#wordsbyJA
030316

No comments:

Post a Comment

thankyou for spread the love!